چه زمانی باید کلیه بیمار بیماری با بالا سطح کراتینین شروع دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه زمانی باید کلیه بیمار بیماری با بالا سطح کراتینین شروع دیالیزچه زمانی باید بیمار بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا دیالیز شروع کنیم؟ مشخص شده است که سطح کراتینین یکی از شاخص بیماری های کلیوی است، در مردم به طور کلی می توانید بدانید که مرحله بیماری کلیوی در توجه به سطح کراتینین است، بنابراین به برنامه درمانی. سپس هنگامی که باید بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین بالا دیالیز شروع کنیم؟

به طور کلی، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در بسیاری از کشورها را دیالیز زودتر از آن در چین است. Dialysisis به عنوان یک درمان کارآمد برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی سطح کراتینین کاهش در نظر گرفته، و آن را واقعا می باشد. در واقع، هیچ ارتباط مستقیمی بین سطح کراتینین و دیالیز وجود دارد، که است که می گویند، تنها یک سطح کراتینین است به اندازه کافی برای تصمیم بگیرد که آیا دیالیز باید آغاز شود یا نه. برای افراد مبتلا به سطح کراتینین بالا اما هیچ نشانه آشکار آنها می توانند بار مصرف دیالیز به تعویق انداختن، اما برای افراد با سطح کراتینین نه چندان بالا با علائم جدی آنها ممکن است نیاز به دیالیز در پیش است.

در درمانگاه، زمانی که کراتینین سطح تا 8.0 پزشکان بیمار توصیه خواهد به دیالیز، اما اگر بیماران بدون علامت آشکار آنها می توانند بار مصرف دیالیز، درست مانند آنچه ما در بالا ذکر کرده ام به تعویق بیندازند. بنابراین، هنگامی که باید یک فرد را به دیالیز است بستگی دارد / وضعیت، بیماری خود، نه تنها سطح کراتینین. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما نیاز به آن را یا نه، شما می توانید نفرولوژیست خود و یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو آنها را می توانید مشاوره خوب را برای شما فراهم می کند.

در واقع، در اینجا درمان جایگزین دیگر که می تواند بیماری کلیوی بیمار به دیالیز اجتناب کنند، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است، اگر شما علاقه مند در آن کمک کند، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما جزئیات بیشتر را برای شما به صورت رایگان فراهم کند.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/4045.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، دیالیز، هنگامی که باید کلیه بیمار بیماری شروع دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: